Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Для повернення/обміну товару, просимо заповнити якомога детальніше всі поля у >>> формі повернення товару
Контакти для зв'язку із менеджером:
380 (99) 427 06 60
380 (97) 427 06 60
sales@silk.ua
Умови обміну/повернення для товарів належної якості
1. Повернення або обмін продукту можливий протягом 14-ти днів з дати придбання.
2. Продукт повинен бути в оригінальній упаковці та в стані, який дозволяє його продаж знову.
3. Відправлення поверненого продукту за рахунок покупця, якщо повернення не пов'язане з вадами чи пошкодженнями продукту, які були помічені при отриманні.
4. Якщо продукт повернуто відповідно до умов повернення, ми повернемо вам повну вартість продукту за винятком витрат на доставку.
5. У разі обміну продукту, вартість нового продукту буде врахована на рівні з ціною попереднього продукту.
6. Не приймаємо повернення або обмін продукту, який було використано, з вини покупця, або який був пошкоджений через неналежне використання.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Повернення товару неналежної якості передбачається у випадку, якщо товар має дефекти чи не відповідає заявленому на сайті інтернет-магазину. У цьому випадку вам потрібно надіслати товар відправнику (без накладених платежів), повернення здійснюється за рахунок магазину, та кошти будуть повернуті на ваш рахунок протягом 10-ти днів з моменту отримання нашим фахівцем.
При огляді продукту на відділеннях пошти, у вас є право відмовитися від отримання. У випадку якщо ви попередньо оплатили товар, ми повернемо кошти протягом 10-ти днів.
Обмін та повернення товару належної якості, в разі отримання, покриваються покупцем.
Будь ласка, зверніть увагу, що деякі продукти можуть мати відмінні умови повернення, які будуть вказані на сторінці продукту або в інструкції до нього.
Ми прагнемо забезпечити максимальний рівень задоволення наших клієнтів, тому будь-які пропозиції щодо покращення нашої політики повернення та обміну завжди вітаються. Якщо у вас є будь-які питання або потреба в додатковій інформації, будь ласка, зв'яжіться з нами.
З повагою,
SILK
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.