Терміни доставки замовлення залежать від наявності товарів на складі. Якщо в момент оформлення замовлення всі обрані товари є в наявності, то ми відправимо замовлення протягом 1 - 2 днів, в залежності від віддаленості Вашого регіону. Якщо замовлений товар відсутній на складі, то максимальний термін доставки замовлення може скласти 2 тижні. Але ми намагаємося доставляти замовлення клієнтам якомога швидше, і 90% замовлень клієнтів відправляються протягом першого дня.
Способи доставки - Нова пошта
- Доставка до відділення - Це означає, що замовлення буде доставлене до найближчого відділення "Нова Пошта", де ви зможете його забрати самостійно.
- Доставка кур'єром - Цей спосіб доставки означає, що ваше замовлення буде доставлене прямо до вказаної вами адреси.
- Доставка до поштомату - Цей спосіб доставки означає, що замовлення буде доставлене до вказаного поштомату
Способи оплати:
- Оплата при отриманні (Післяплата)
- Переказна карту "Моно банк" 5375 4114 1239 9409 (Василь С.)
Інтернет-магазин - сайт має адресу в мережі Інтернет. Товар - продукція, представлена до продажу в інтернет-магазині.
Клієнт - розмістив Замовлення фізична або юридична особа. Замовлення - оформлений належним чином запит Клієнта на купівлю Товару.
Транспортна компанія - третя особа, що надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:
1. Загальні положення
- Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
- При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою. Акцептом даного договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет магазину.
- Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатне прийняти і оплатити товар.
- Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, в зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах.
2. Оформлення замовлення
- Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні дані Клієнта в Інтернет-магазині.
- Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
- Замовлення Клієнта може бути оформлене в Інтернет-магазині.
- Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
- Якщо Клієнтом оформлений Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним Клієнтом при реєстрації, про те коли буде достатня кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3-ох днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення.
- Товар представлений в каталозі через фото-зразки і текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
- Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
- Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі, колір і т.п. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
- Не пізніше 10-ти днів, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом.